داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

واکنش جدید درویش به فسخ قرارداد بیرانوند | شوخی بود بابا + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۲۸۹۰
  • ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
واکنش جدید درویش به فسخ قرارداد بیرانوند | شوخی بود بابا + فیلم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: موضوع فسخ قرارداد بیرانوند شوخی بود.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا درویش با حضور در باشگاه پرسپولیس درمورد آخرین شرایط علیرضا بیرانوند برای ماندن در این تیم، اظهار داشت: مگر بیرانوند رفته بود که بخواهیم با وی توافق کنیم؟

وی در مورد این موضوع که بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده بود، گفت: همه این‌ها شوخی بود بابا!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشکلی وجود ندارد. بیرانوند نرفته بود که بخواهد بیاید. فکر می‌کنم الان هم سر تمرین و در کنار سایر بازیکنان باشد.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شد یا خیر، تصریح کرد: او در پرسپولیس بود. فسخ قراردادش هم به دست ما نرسیده و از نظر ما او بازیکن پرسپولیس است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در ۲۴ ساعت گذشته مذاکره‌ای با بیرانوند داشته‌اید یا خیر، گفت: خیر؛ مگر ما در ۲۴ ساعت گذشته با ترابی مذاکره‌ای داشته‌ایم؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد اینکه گفته می‌شود توافق شده تا بیرانوند ۵ میلیارد الان دریافت کند، اظهار داشت: تمام این حرف‌ها شایعه است.

درویش درخصوص آخرین شرایط محمدحسین کنعانی‌زادگان، تصریح کرد: اجازه بدهید بعداً در این مورد صحبت کنیم.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->